Уважаемые посетители сайта ses.odessa.ua!

Обращаем Ваше внимание, что данный сайт носит исключительно информационный характер.

Все вопросы, не связанные с книгой "Чтобы наступило завтра", задавайте на официальном сайте Главного управления Госсанэпидслужбы в Одесской области: http://odses.gov.ua/772-zapitannya-ta-skargi.html

Главная » Областная СЭС » В.Я.Прудкий, зав.інформаційно-аналітичним відділом

В.Я.Прудкий, зав.інформаційно-аналітичним відділом

Автор: admin от 7-08-2011, 10:25
Розвиток медичної науки на сучасному етапі вимагає широкого впровадження інформаційних технологій в галузі охорони здоров’я для створення єдиного інформаційного простору.
Наказом МОЗ України від 25.11.2008 р. №675 «Про затвердження галузевої програми «Електронна система реєстрації та обміну медичною інформацією між закладами, установами і організаціями системи охорони здоров’я» затверджено галузеву програму, створено Координаційну раду МОЗ України з її впровадження, а також постійно діючу робочу групу.
Та впровадження даної програми зведено до рамок страхової медицини, загальної інформації населення та міжнародного співробітництва на клінічному рівні щодо спроби виходу на доказову медицину.
Конституційне право громадян на охорону здоров’я знаходиться поза межами інформаційних технологій, медико-демографічна ситуація в Україні залишається складною, стан здоров’я населення погіршується, що свідчить про невиконання ст.6 Основ Законодавства України про охорону здоров’я.
Негативні тенденції демографічних показників та погіршення стану здоров’я населення є прямим доказом порушення санітарного законодавства в державі.
Вищі державні інституції поки що не реагують на національну катастрофу, не вживають дієвих заходів для введення в дію законів, що регулюють діяльність державних органів щодо контролю за додержанням законів згідно п. 9 «Перехідні положення» Конституції України.
Центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення є центральний орган виконавчої влади в галузі охорони здоров’я, а на установи і заклади держсанепідслужби покладені функції держсанепіднагляду, тоді як прокуратура продовжує виконувати функцію нагляду за додержанням і застосуванням законів.
Отже ефективність держсанепіднагляду взаємозалежить від виконавчої влади та прокуратури.
За таких обмежень залишається очікувати на демократизацію суспільних процесів в державі та реалізацію конституційних положень.
Між тим інформатизація є надійним джерелом оздоровлення національної свідомості.
Інформаційно-аналітичним відділом держсанепідслужби Одеської області в 2009 р. впроваджена Єдина корпоративна інформаційна система держсанепідслужби України. Активно розвивається Інтернет-сектор охорони здоров’я.
Перероблено, доповнено та удосконалено веб-сайт держсанепідслужби Одеської області, на якому розміщено інформацію про діяльність, структуру закладів держсанепідслужби області. Доступність інформації забезпечує взаємозв’язок із громадськістю. Створені у відділі бази електронної пошти, реєстру висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи дають змогу в короткий термін отримувати необхідну інформацію.
У відділі створені і постійно оновлюються бази даних з інфекційної та паразитарної захворюваності за статистичними формами №1 та №2 для своєчасного забезпечення МОЗ України та структурних підрозділів обласної, міської та районних СЕС необхідною інформацією. Крім того, відділ проводить аналіз демографічної ситуації та відстежує динаміку захворюваності та поширеності хвороб серед усього населення області, що дає змогу впливати на факторні причини. За допомогою статистичних методів розраховується динаміка та тенденція захворюваності, показники сезонної захворюваності, коефіцієнт та індекс сезонності, показники сезонного підйому.
Створені бази даних з санітарного фону по області та в м.Одесі, бази даних патогенних та умовно-патогенних збудників, виділених від хворих осіб, обстежених з профілактичною метою, та з навколишнього середовища, база даних осіб, що захворіли на вірусні гепатити В і С, дають змогу підрахувати та збудувати контрольні рівні для інфекційних хвороб та за допомогою кореляційно-регресивного методу аналізу визначити факторні причини та провести прогнозування захворюваності.
На жаль, окремі правові невідповідності, економічні негаразди, фінансування держсанепідслужби за залишковим принципом стримують стратегічні напрямки розвитку інформаційних систем, мереж, впровадження і експлуатацію програмних комплексів, розробку прикладних програмних засобів, комп’ютеризацію та автоматизацію системи управління, створення умов для постійно діючого моніторингу нормативно-правових актів.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Комментарии:

Оставить комментарий
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
 

""Чтобы наступило завтра"
История санэпидслужбы
Одесской области.
Создание сайта - webri.ru